marți, 21 octombrie 2014

Sfânta simplitate


"
Un preot de la ţară, mergând cu treburi spre satul vecin, a văzut o femeie din parohia sa spălându - şi rufele în râu şi, apropiindu - se, a întrebat - o: - Duminică, la slujbă, am văzut că nu m - au ascultat toţi cu atenţie. Poate a m vorbit lucruri prea savante şi mă gândesc, duminica asta, să vorbesc mai pe înţelesul oamenilor. Spune - mi, dumneata ce - ai înţeles din ce - am spus eu la predică? - Părinte, i - a răspuns cu smerenie femeia, eu n - am multă carte, dar aş vrea să vă întreb şi e u ceva: vedeţi pânzele ce le spăl eu acuma? Apa trece prin ele şi le curăţă. Credeţi că au ele habar - de cum le - a curăţat apa? Şi cu toate astea, devin albe şi fru moase. Nu înţeleg eu, în biserică, tot cuvântul sfinţiei tale, dar simt în suflet căl dura D uhului Sfânt, Care mă curăţeşte de păcat, aşa cum apa aceasta curăţă pânzele mele. Tare mulţumit a plecat preotul văzând un om care nu e doar cu gândul la cele sfinte, ci şi cu sufletul. "La Dumnezeu ajungem printr - un anume mod de viaţă, nu printr - un anum e fel de a gândi.

1 comentarii:

Bălulescu iliana spunea...

DOAMNE AJUTA !

Trimiteți un comentariu