marți, 22 iulie 2014

Rugaciunea de multumire de DORINA STOICA

Iţi mulţumesc, Doamne,
Îţi mulţumesc azi, că sunt pentru ziua de mâine,
Îţi mulţumesc că am pe masă o pâine,
Îţi mulţumesc pentru stropii de ploaie,
handsPentru fructe, păsări, flori,
Pentru soarele care răsare în zori,
Pentru cerul cu licăr de stele,
Pentru toate zilele vieţii mele,
Pentru firul de apă izvorât din fântână,
Pentru harul ce îmi poartă a mea mână,
Pe-arcuş de vioară, pe pînză, pe piatră,
Pentru versul ce curge din mine spre Cer
Mulţumesc pentru omul blajin şi sincer.
Mulţumesc pentru haina pe care o port,
Pentru tot ce mă doare şi totuşi suport
Îţi mulţumesc pentru cântecul de păsărele,
Pentru toate încercările vieţii mele.
Mulţumesc pentru puiul de om ce se va naşte.
Îţi mulţumesc că ai Înviat în noaptea de Paşte.
Am atâtea lucruri lucruri pentru care să îţi mulţumesc,
Că nu ar fi de ajuns o mie de ani să trăiesc.
Poezie scrisa de Dorina Stoica

2 comentarii:

Un om sub vremi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Un om sub vremi spunea...

Multumesc. Dumnezeu să vă răsplătesacă!

Trimiteți un comentariu